FAQ

Bestellen en ontvangen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Ik doe er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Natuurlijk begrijp ik dat je wilt weten wanneer je pakketje precies komt. Daarom stuur ik je altijd een Track & Trace code zodat je je bestelling in de gaten kan houden en precies kan zien wanneer je bestelling wordt geleverd.

Is mijn bestelling gelukt?

Wanneer jij je bestelling hebt voltooid ontvang je een bevestiging via het opgegeven mailadres. Heb je deze mail niet gekregen? Neem dan contact met mij op via de chat of via de contact-pagina.

Wat kan ik doen als ik een artikel meerdere keren heb besteld?

Dat is vervelend, maar dat kan natuurlijk een keer gebeuren. Wanneer ik je bestelling nog niet heb verzonden kun je contact met mij opnemen via de chat of via de contact-pagina zodat ik dit zo snel mogelijk aan kan passen. Wanneer je bestelling al onderweg is verzoek ik je om een mail te sturen. 

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Op deze site bied ik meerdere betaalmethoden aan. De meestgebruikte metaalmethode is iDeal en is bij de meeste mensen wel bekend. Ook kun je betalen met een creditcard.

Kan ik achteraf betalen?

Het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen.

Kan ik kortingscodes gebruiken?

Wanneer jij in het bezit bent van een kortingscode kun je die gebruiken in je winkelmandje. 

Retourneren en annuleren

Mag ik mijn artikel retourneren?

Zodra je je bestelling hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om te beslissen of je het product wilt houden. Ben je niet tevreden en is het product niet beschadigd?? Stuur mij dan een mail! Dan handel ik het zo snel mogelijk met je af!

Wat is het retouradres?

Zodra je mij een mail hebt gestuurd neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op. In deze mail kun je dan ook het retouradres vinden waar je het pakketje heen moet sturen.

Waar kan ik mijn artikel voor retour afgeven?

In principe kan dat bij elke postdienst, maar ik verzoek je het pakketje retour te sturen via Post NL.